luni, 10 noiembrie 2014

Săptămâna 8 - Energie şi mişcare (prima oră)

Azi la CLR am discutat despre sunete, silabe şi cuvinte. Am despărţit în silabe diferite cuvinte punând mâna sub bărbie şi numărând de câte ori loveşte bărbia palma. Am făcut diferenţa între sunetele unui cuvânt şi silabele acestuia. Am reprezentat grafic printr-o liniuţă orizontală silabele cuvintelor care denumeau imaginile date (ca-să, a-rici, mor-cov, ma-să, pui, lup, co-pac, brad, co-pil, tran-da-fir, flu-tu-re, cro-co-dil).
Am observat apoi o fişă pe care era desenat un oval.


 Am sesizat diferenţa dintre cerc şi oval şi am dat exemple de obiecte care au formă ovală.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Am exersat apoi ovalul mic şi mare pe cele două rânduri din manual trasând cu creionul peste linia punctată.

La MEM am recapitulat cifrele învăţate până acum, le-am recunoscut atât pe cele de tipar, cât şi pe cele de mână. Am vorbit apoi despre igiena alimentaţiei şi despre importanţa acesteia pentru a fi sănătoşi. Am numărat imaginile în care erau reprezentate reguli de igienă a alimentaţiei şi am descoperit că sunt 5. Am desenat atâtea buline câte fructe şi legume erau în fiecare dintre mulţimi. Am separat apoi fructele stricate de cele sănătoase din fiecare mulţime trasând câte o linie. Am observat astfel modalitatea de descompunere a cifrei 5 (3+2, 2+3, 4+1). Am sesizat părţile componente ale cifrei 5 şi am recunoscut cifra într-un şir colorând-o. Am exersat pe caietul cu foaie velină şi pe manual cifra 5. Am colorat fişa corespunzătoare cifrei 5 de tipar.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search