Sunetul e. Literele e şi E. Transcrierea prin fotografiere vizuală a unor cuvinte.
Azi la CLR, pentru a ne consolida forma literelor "E" şi "e" le-am format utilizând creioane, carioci, gume sau alte materiale.
Am participat mai apoi la un joc ce a constat în a ghici litera ce ne-a fost pusă în palmă prin pipăire, noi fiind legaţi la ochi. Am observat imaginile din manual ce înfăţişau legume şi am încercuit litera "E" din denumirile acestora. Am analizat cu atenţie cuvintele scrise sub imaginile de le exerciţiul 1 şi am scris şi noi conform acestui model denumirea a trei legume (ardei, roşie, castravete). Am trasat după contur denumirile obiectelor de la exerciţiul 3 şi am încercuit litera "e". Am citit pe litere şi silabe cuvintele din manual, le-am format pe alfabetar, le-am scris în caietul cu foaie velină, apoi am trasat cu creionul peste cuvintele scrise cu linie punctată.
Reguli de organizare a învăţării
La DP am discutat despre situatia prezentată în manual în care, deşi doamna învăţătoare a rugat elevii să întrerupă jocurile pentru a începe o nouă oră de curs, un băiat pe nume Octavian nu a ţinut cont de acest lucru continuând să se joace. Am reţinut regulile de organizare a învăţării: Îmtrerupem jocul!, Pregătim materialele pentru următoarea activitate!, Suntem atenţi la doamna învăţătoare!, Ne concentrăm asupra rezolvării sarcinilor!, Strângem materialele şi ne relaxăm! şi am concluzionat că băiatul care a continuat să se joace, deşi colegii lui se pregăteau pentru ora următoare, va rămâne în urma celorlalţi neputând fi atent la oră, el pregătindu-se de abia după începerea activităţii. Am colorat imaginile referitoare la situaţia prezentată.
La MM am învăţat cântecul "Cântec pentru mama" pe care l-am interpretat în cor, pe grupe şi în lanţ cu acompaniament melodico - vizual prin vizionarea unui videoclip în care respectivul cântec era cântat de un grup de copii. Am observat modul în care aceştia cântă împreună ca şi cor.
La MM am învăţat cântecul "Cântec pentru mama" pe care l-am interpretat în cor, pe grupe şi în lanţ cu acompaniament melodico - vizual prin vizionarea unui videoclip în care respectivul cântec era cântat de un grup de copii. Am observat modul în care aceştia cântă împreună ca şi cor.
I. Cântecul acesta delicat
Pentru mama mea l-am învăţat
Ca să-i spun cât o iubesc,
Cât de mult o preţuiesc
Pe mama mea
Pe draga mea.
II. Ea îmi stă alături zi de zi
Şi mă ocroteşte orice ar fi
Lângă ea, e mai uşor
Orice nor e trecător
Cu mama mea
Cu dragă mea.
III. Cântecul acesta delicat
Pentru mama mea l-am învăţat
Ca să-i spun cât o iubesc,
Cât de mult o preţuiesc
Pe mama mea
Pe draga mea.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu