Sunetul j. Literele j şi J. Jurnalul clasei.
Azi la CLR am realizat cu ajutorul desenelor, a literelor şi a simbolurilor, jurnalul clasei pentru o zi. Am surprins în pagina creată atât activităţile desfăşurate în ore şi în pauze, cât şi alte momente importante ale zilei. În finalul lecţiei am repetat rar şi clar cuvinte şi propoziţii în vederea evaluării modului de pronunţie al acestora.
Persoane preferate şi caracteristicile acestora.
La DP am intuit imaginile din manual ce înfăţişau personaje din poveşti, le-am încercuit pe cele preferate, apoi am jucat rolul acestora, dar şi al celorlalte, prezentându-ne colegilor şi punând în evidenţă caracteristicile personajelor interpretate. În finalul lecţiei am desenat pe caietul cu foaie velină personajul nostru preferat din poveşti sau din desene animate, scriindu-i şi numele cu litere mari de tipar.
La MM am învăţat cântecul "Ceasul" pe care l-am cântat în cor, cu acompaniament muzical şi ritmic. Am desenat apoi după model un cadran de ceas, fiind atenţi la poziţionarea numerelor (mai întâi se scriu numerele 12 în mijloc, 6 jos în mijloc pe aceeaşi linie verticală cu 12, 3 în partea dreaptă la mijloc şi 9 în partea stângă la mijloc pe aceeaşi linie orizontală cu 3, apoi se trec celelalte numere între acestea deja scrise, în ordinea logică a numărării, se pun în final cele două ace).
"Ceasul"
I. De dis de dimineaţă,
Atunci când te trezeşti
Auzi cum bate ceasul
Şi nu mai leneveşti.
R. Tic-tac, tic-tac
Te-ndrumă la tot pasul
Prietenul tau ceasul
Tic-tac, tic-tac, tic-tac
Tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac
Tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac
II. Cu ceasul din perete
Adesea te consulţi
Să ştii care-i programul
Doar sunetul i-asculţi.
R. Tic-tac, tic-tac
Te-ndrumă la tot pasul
Prietenul tau ceasul
Tic-tac, tic-tac, tic-tac
Tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac
Tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac, tic-tac
Tic-tac!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu