vineri, 24 octombrie 2014

Săptămâna 6 - Toamna (a V-a oră)

Astăzi la CLR am exersat pe caietul de semne grafice cerculeţele şi am colorat imaginile asociate.

La MEM am vorbit despre conservele, gemurile şi compoturile ce se pregătesc toamna pentru a fi puse în cămară. De aseemenea am consolidat numărul şi cifra 2 prin gruparea obicetelor de acelaşi fel în mulţimi, recunoaşterea mulţimilor de două elemente, desenarea a câte două elemente în mulţimi goale conform cifrei 2 ce se afla dedesubt, scrierea cifrei corespunzătoare (1 sau 2) în funcţie de câte elemente aveau mulţimile date, exersarea cifrei 2 de mână pe liniatură de matematică. Pentru fixarea cifrei 2 de mână am conturat pe o fişă valuri, lebede şi cifre 2 de mână ce formau aripile, apoi pentru fixarea cifrei 2 de tipar am recunoscut cifra într-un şir de numere şi am colorat fişa cu doi clovni.



La MM am repetat cântecul "A, a, a! Acum e toamnă, da!, l-am cântat pe grupe în dialog, fiecare rând cântând câte un vers, iar mai apoi am învăţat cântecul "Bate vântul frunzele" pe care l-am intonat folosind mişcările specifice textului, dar şi acompaniamentul muzical. La finalul orei fiecare am desenat pe caietul cu foaie velină o parte din cântec care ne-a plăcut mai mult (de ex:: fetiţa care dă la pui sau mama care face plăcinte etc)

Bate vântul frunzele



Bate vântul frunzele
Se-nvârtesc moriştile
Rândunica pe sus zboară
Iar eu trag zmeul de sfoară.

Mama la plăcinte face
Bunicuţa lână toarce
Tata trage la rindea
Iar eu bat din palme-aşa.

Moşu taie lemnele
Eu adun surcelele
O fetiţă dă la pui
Iar eu în copac mă sui.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search