marți, 21 octombrie 2014

Săptămâna 6 - Toamna (a II-a oră)

Astăzi la CLR am vorbit despre toamnă şi semnele ei.



Am adresat apoi întrebări colegilor pe baza unor imagini, am învăţat proverbul "După faptă şi răsplată", am dat exemple din experienţa personală de momente în care am fost răsplătiţi fiindcă am făcut un lucru bun şi am ascultat şi discutat pe marginea poeziei "Picăturile de ploaie":

       Astă toamnă-n asfinţit                                - Nu-s nici perlă, nici pietricică...
Toate frunzele-au gândit                                Doar o picătură mică
Să coboare pe pământ                                    Ce din nor am lunecat
Să se apere de vânt.                                         Pământul să-l fac bogat.

Frunze ruginii, de zor                                      Vor sosi aici, curând,
Stau de vorbă pe covor:                                 Alte picături pe rând,
- Uite-o picătură mică                                     Surioare mici şi mari
Ce de nimeni nu-i e frică!                                Ce vor săruta stejari.

- Vai! Eu am primit un dar,                             Pic, pic, pic, se-aude-un cânt
Strigă frunza de stejar.                                     Ploaia cântă pe pământ.
Parcă-i piatră nestemată,                             - Frunze dragi, precum se ştie
Să o prinzi la gât, surată!                                Noi aducem bogăţie!    

        
La MEM am vorbit despre legumele de toamnă şi am consolidat cunoştinţele pe care le-am dobândit ieri despre numărul şi cifra 1. Am recunoscut mulţimi formate dintr-o singură legumă, am numărat legumele din mulţimi şi am trasat atâtea liniuţe verticale câte elemente aveau mulţimile, am încercuit câte o legumă din fiecare mulţime după cum indica cifra 1 de sub acestea, am desenat cifra 1 pe pătrăţele de matematică şi am lucrat în finalul orei o fişă ce presupunea scrierea cifrei 1 sub mulţimile ce aveau un singur element, desenarea cifrei 1 pe liniatură de matematică, respectând şi un anume model de culori (roşu, albastru, roşu...), desenarea câte unui element diferit în mulţimile goale date conform cifrei 1 de dedesubt şi identificarea cifrei 1 într-un şir de cifre şi litere.

 

 
La AVAP am învăţat culorile calde (roşu, portocaliu şi galben) şi am pictat cu degetele fructe şi legume de toamnă.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search