vineri, 31 octombrie 2014

Săptămâna 7 - Corpul meu (a V-a oră)

Azi la CLR am consolidat cunoştinţele acumulate despre forma geometrică triunghi colorând o fişă de lucru.


La MEM am vorbit despre igiena corpului, am denumit obiectele de igienă personală şi am înţeles faptul că acestea nu se împrumută. Am consolidat de asemenea cunoştinţele referitoare la numărul şi cifra 4. Am denumit obiectele din mulţimile date în manual şi am spus la ce folosesc. Am colorat apoi grupele cu 4 elemente. Am completat fiecare mulţime cu elemente de acelaşi fel cu cele date, încât grupele să aibă 4 elemente. Astfel am desenat încă 2 piepteni, 3 săpunuri şi 3 periuţe de dinţi. Am scris cifra corespunzătoare numărului de elemente din mulţimile date. Am format mulţimea obiectelor de igienă personală care nu se împrumută. Am exersat cifra 4 de mână pe cele 2 rânduri din manual. Am conturat cifra 4 pe o fişă de lucru formând foile unui trifoi cu 4 foi.


La MM am consolidat cântecul "Broscuţele" pe care l-am cântat pe grupe, în dialog, în lanţ şi cu ajutorul percuţiei corporale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search