marți, 28 octombrie 2014

Săptămâna 7 - Corpul meu (a II-a oră)

Azi la CLR am alcătuit enunţuri despre părţile corpului uman reprezentate în imagini, le-am reprezentat grafic trasând câte o liniuţă orizontală pentru fiecare cuvânt din propoziţie, apoi am încercuit liniuţa cuvântului ce era reprezentat în imagine. Propoziţiile au fost următoarele, iar cuvintele îngroşate erau cele din imagini: Băiatul e fericit. Palma este curată. Noi respirăm cu nasul. Noi mergem cu picioarele. Fata are ochii închişi. Auzim cu urechea. Mâna este ridicată. Noi stăm cu spatele drept.
Am observat apoi că figurile ce au rămas ieri pe tabla magnetică, nefiind pătrate, erau triunghiuri ce aveau trei laturi şi trei colţuri sau vârfuri.


Am dat exemple de obiecte ce au formă de triunghi.


Am realizat apoi din trei scobitori şi plastilină macheta unui triunghi.

 


 Am exersat pe manual triunghiurile date trasând cu creionul peste liniile punctate. În finalul orei am rezolvat o fişă de lucru  în care am conturat petalele triunghiulare ale unei flori, le-am colorat în culori diferite, apoi am desenat şi noi un alt obiect sau fiinţă realizată numai din triunghiuri.


La MEM am vorbit depre cele 5 simţuri şi cum le foloseşte omul. Am recapitulat de asemenea cifra 3 învăţată ieri. Am colorat bulina din dreptul fetiţei care mirosea 3 flori, am observat că băiatul din imagine putea vedea doar cele 3 mingi din faţa lui, nu şi pe cele două din spate, am colorat cele 3 mingi din faţa băiatului. Am colorat apoi, cei 3 copii care erau mai aproape de bunic şi  vorbeau suficient de tare încât acesta să-i audă. I-am numărat pe cei trei copii şi am scris cifra în căsuţa corespunzătoare. Am observat că din cele 5 mere date 3 erau muşcate, am realizat prin încercuire mulţimea merelor muşcate şi am scris în căsuţa corespunzătoare cifra 3. Am exersat cifra 3 pe cele 2 rânduri de liniatură de matematică. În finalul orei am conturat pe o fişă cifrele 3 ce formau solzii unui peştişor.


La AVAP am recapitulat culorile secundare şi modul de obţinere a acestora prin amestecul culorilor primare două câte două. Am completat desenul de data trecută pictând frunzele cu combinaţii de culori primare şi amprentându-le pe caiet.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search