vineri, 14 noiembrie 2014

Săptămâna 8 - Energie şi mişcare (a V-a oră)

La CLR ne-am consolidat cunoştinţele dobândite despre sunete, silabe şi cuvinte prin rezolvarea unei fişe de lucru. Am denumit fiecare imagine în parte, am despărţit în silabe cuvântul, am trasat pentru fiecare silabă câte o liniuţă orizontală. Am analizat apoi fiecare silabă şi am aflat câte sunete / litere conţine şi care erau acestea. La sfârşit am căutat între sunetele cuvintelor sunetul "a" şi am colorat bulina corespunzătoare acestuia.


La MEM am vorbit despre energia electrică şi despre faptul că majoritatea aparatelor din casă (fier de călcat, maşină de spălat, frigider, televizor, uneori aragaz, lustre) funcţionează cu acest tip de energie. Am aflat despre modul în care se călcau hainele atunci când nu exista curent electric utilizându-se un fier de călcat foarte greu care era încălzit pe aragaz sau pe sobă. Am observat că prima lustră din manual avea două becuri şi am scris cifra corespunzătoare în dreptul acesteia, iar a doua nu avea niciun bec, deci am scris în dreptul ei cifra 0. Am desenat apoi în mulţimile goale date atâtea elemente câte indica cifra de dedesubt. Am observat că numerele ce reprezentau elementele mulţimilor se succedau în ordine crescătoare (0, 1, 2, 3, 4). Am exersat cifra 0 pe cele două rânduri din manual, încadrându-l în spaţiul dat. La final am conturat şi colorat pe o fişă de lucru cifrele 0 ce formau un strugure.

 


La MM am repetat cântecul însuşit ora trecută: "Căsuţa din pădure" pe care l-am cântat frontal, pe grupe şi cu acompaniament. Am realizat apoi un desen pe baza textului cântecului studiat alegându-ne una dintre strofe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search