vineri, 5 iunie 2015

Săptămâna 32 - Vara (a IV-a oră)

Corespondenţa dintre imagini şi cuvinte.

Azi la CLR am intuit imaginile din manual, am citit cuvintele din coloana din dreapta, am realizat corespondenţa între imagine şi cuvânt prin trasarea de săgeţi, apoi am reprezentat grafic cuvintele prin trasarea de linii orizontale pentru silabe şi cerculeţe pentru litere. Am colorat cu verde literele "q" şi "Q" model şi cum am dorit literele "q" şi "Q" cu chip, literele "w" şi "W" model şi cu chip şi literele "y" şi "Y" model şi cu chip.

La MEM am descris imaginile din manual şi am sesizat că reprezentau cele patru anotimpuri. Am discutat despre fiecare în parte scriind deasupra imaginilor anotimpul potrivit. Pornind de la una dintre ilustraţii am vorbit despre diferenţele dintre pepenii galbeni şi cei verzi / roşii.



Am compus probleme pe baza imaginilor şi am scris rezolvările în căsuţele adecvate. Am scris în căsuţele potrivite numărul de nori din primele două imagini date şi numărul picăturilor de ploaie, respectiv a fulgilor de nea din ultimele două imagini. Am numărat şi alte elemente din imagini şi am scris numărul lor în casete: Câte flori sunt în prima imagine? Câţi pui sunt în prima imagine? Câţi sori sunt în a doua imagine? Câte stropitori sunt în a doua imagine? Câţi nori sunt în a treia imagine? Câţi nasturi are fata la haină? Câţi nori sunt în ultima imagine? Câţi oameni de zăpadă sunt în ultima imagine? La numărarea nasturilor fetiţei am fost atenţi să-i numărăm şi pe cei ce nu se vedeau fiind mascaţi de mana fetiţei şi de mânerul umbrelei. Am observat de asemenea că erau aşezaţi în perechi de câte doi, ceea ce ne-a oferit prilejul de a-i număra din 2 în 2.Am sesizat că imaginea cu cei mai mulţi nori era cea ce reprezenta anotimpul toamna fiindcă în acest anotimp plouă mult, iar maginea cu cei mai puţini nori (0) era cea ce reprezenta vara. Am colorat imaginile cu culorile corespunzătoare celor patru anotimpuri.

La MM am învăţat cântecul "Albinuţa mea" pe care l-am cântat în cor, pe echipe, în lanţ şi cu solist, cu acompaniament melodico - vizual prin vizionarea unui videoclip şi ritmic prin bătăi din palme pe refren.


Albinuţa mea

R.  Zum, zum, zum
    Albinuţa mea.

I. Prin câmpii şi prin răzoare
   Alergăm din floare-n floare.

R.  Zum, zum, zum
    Albinuţa mea. - BIS

R.  Zum, zum, zum
    Albinuţa mea.

II. Căutăm prin floricele
    Şi-adunăm mierea din ele. 

R.  Zum, zum, zum
    Albinuţa mea. - BIS

R.  Zum, zum, zum
    Albinuţa mea.

III. Ne-am întors cu toate-acasă
     Şi-am adus mâncare-aleasă. 

R.  Zum, zum, zum
    Albinuţa mea. - BIS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search