joi, 18 iunie 2015

Săptămâna 34 - Hai să ne distrăm! (a IV-a oră)

Azi la CLR am format cuvinte pe alfabetar, le-am citit, le-a despărţit în silabe şi am format propoziţii cu unele dintre ele. Am explicat de ce unele cuvinte le-am format folosind o literă iniţială mare (erau nume de persoane, de planete sau erau la începutul unei propoziţii). Am prezentat pe rând cuvintele formate.


La MEM am rezolvat cerinţele unei fişe de lucru recapitulative ce presupunea rezolvarea unor probleme ilustrate de adunare şi scădere, recunoaşterea părţilor componente ale unei plante şi ale unui animal prin trasarea de săgeţi şi scrierea acestora în căsuţele potrivite, ordonarea unor obiecte de la uşor la greu punând în casete numerele, colorarea animalelor sălbatice, unirea cu o linie a activităţilor prezentate cu anotimpul potrivit în care se desfăşoară, desenarea pe talerul gol al unei balanţe a numărului corect de cireşe pentru ca balanţa să fie în echilibru (o pară cântărea cât 3 căpşuni, o căpşună cântărea cât două cireşe, iar răspunsul la întrebarea problemei câte cireşe cântăresc cât o pară era 6 cireşe pentru că fiecărei căpşuni din cele trei care cântăreau cât o pară îi corespundea 2 cireşe), completarea filei de calendar cu zilele lipsă, numirea zilei în care a venit fiecare pasăre prin consultarea calendarului dat şi scrierea numărului de bancnote ce se pot folosi pentru a cumpăra cartea propusă.



La DP am realizat harta bucuriilor noastre desenând activităţile preferate care ne îmbunătăţesc starea de spirit. Am prezentat pe rând alegerile făcute.

La AVAP am desenat pe caietul cu foaie velină ceea ce am dorit, la alegere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search