luni, 15 iunie 2015

Săptămâna 34 - Hai să ne distrăm! (prima oră)

Azi la CLR am găsit literele ascunse în imaginea din manual, le-am recunoscut, apoi le-am numărat scriind numărul corespunzător în căsuţa dată. Am citit cuvântul propus la exerciţiul 2 ("carte"), apoi am unit literele în ordinea corectă pentru a forma acest cuvânt. Prin unirea literelor am format totodată una dintre înotătoarele unui peşte. Am colorat după cerinţele date imaginile a căror denumire începea cu litera iniţială a anumitor culori propuse (cu roşu imaginile a căror denumire începea cu sunetul "r" etc). Am observat câte obiecte erau de fiecare culoare (2), apoi numărând din 2 în 2 după culorile date am aflat câte erau în total.

La MEM am rezolvat o fişă de lucru intitulată "E vremea florilor" scriind mai întâi rezultatele corecte ale adunărilor şi scăderilor propuse. Am decupat apoi petalele ce aveau scrise pe ele exerciţiile şi le-am lipit conform rezultatului formând 3 flori de câte 5 petale. În finalul lecţiei am colorat fiecare floare cu culoarea din centru şi opţional am adăugat alte elemente (tulpină, frunze etc.).



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search