luni, 8 iunie 2015

Săptămâna 33 - Sunt şcolar învingător! (prima oră)

Recapitulare

Azi la CLR am audiat un rezumat al poveştii "Muzicanţii din Bremen" după fraţii Grimm. Am aflat că oraşul Bremen se află în Germania. Am vizionat apoi câteva imagini cu simbolurile acestui oraş printre care statuia cu cele patru personaje ale poveştii fraţilor Grimm şi Catedrala Sf. Petru.

Catedrala Sf. Petru din Bremen

Pentru o mai bună înţelegere a textului, am vizionat varianta video a poveştii "Muzicanţii din Bremen", apoi după ce am povestit întâmplarea, ne-am împărţit în două echipe, am adresat unii altora întrebări referitoare la conţinutul poveştii şi am răspuns la ele pe rând.



Am citit numele celor patru personaje, le-am unit prin săgeţi cu imaginile potrivite, apoi am unit aceste imagini cu cuvintele ce denumeau instrumentele muzicale ale fiecărui animal în parte. Am realizat schema cuvintelor ce denumeau instrumentele muzicale trasând linii orizontale pentru silabe şi cerculeţe pentru litere.

Evaluare finală

La MEM am denumit animalele ilustrate în manual la primul exerciţiu, am încercuit al doilea animal (buburuza), am scris în căsuţă cifra corespunzătoare numărului de picioare ale celui de-al patrulea animal (caracatiţă), am scris un "X" în căsuţa de sub ultimul animal (barză) şi am scris un "+" în căsuţa de sub primul animal (mistreţ). Am desenat în mulţimile date atâtea elemente câte indica cifra de sub acestea. Am rezolvat o problemă ilustrată scriind rezolvarea şi răspunsul corect în caseta dată. Am rezolvat, în cadrul unui material PPS, probleme ilustrate de adunări şi scăderi şi am ales rezultatul corect dimntre mai multe rezultate posibile.



În finalul lecţei am rezolvat o fişă de lucru ce presupunea rezolvarea unor adunări şi scăderi în concentrul 0 - 10 şi colorarea conform legendei a părţilor unei rachete, fiecărui rezultat corespunzându-i o anumită culoare.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search