joi, 11 iunie 2015

Săptămâna 33 - Sunt şcolar învingător! (a IV-a oră)

Evaluare finală

Azi la CLR am jucat jocul "Eu spun una, tu spui multe!" apoi, intuind imaginile din manual am observat cum se scriu perechile de cuvinte ("măr" / "mere", "cal" / "cai", "ochi" / "ochi") spunând cu ce literă se termină fiecare. Am sesizat că în cazul ultimului cuvânt acesta are aceeaşi formă şi atunci când este vorba despre unul şi atunci când sunt doi. Am reperezentat grafic silabele şi sunetele cuvintelor ce denumeau imaginile de la exerciţiul 2 prin trasarea de linii orizontale pentru silabe şi cerculeţe pentru sunete / litere. Am alcătuit propoziţii de 3 sau 4 cuvinte despre obiectele ilustrate în imaginile din manual, apoi la finalul lecţiei am scris cât mai multe lucruri învăţate în acest an pe o pagină a şcolarului învingător (semne grafice, litere mari, litere mici, cuvinte).

La MEM am scris vecinii unor numere date. Am colorat vecinii mai mari cu verde şi pe cei mai mici cu roşu. Am colorat apoi cu roşu panglicile late şi periuţele lungi, cu galben stelele mari şi lumânările subţiri, repetând astfel noţiunile pereche: lat / îngust, lung / scurt, mare / mic, gros / subţire. Am colorat la exrciţiul 3 cu roşu a treia floare, cu roz a şasea floare, cu albastru prima floare, iar cele rămase le-am colorat cu portocaliu şi galben. Am numărat figurile geometrice date şi am scris numărul lor în casetele potrivite. Am haşurat triunghiurile şi am scris un "X" pe fiecare dreptunghi.

La DP am unit cu ajutorul unei linii activităţile ilustrate în imagini în ordinea logică a întâmplării lor. Am desenat o faţă veselă, una tristă, una furioasă şi alta fricoasă. 

La AVAP am  modelat din plastilină diverse jucării exersându-ne astfel motricitatea mâinilor.

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search