miercuri, 10 iunie 2015

Săptămâna 33 - Sunt şcolar învingător! (a III-a oră)

Evaluare finală

Azi la CLR am  ascultat un fragment din textul "Muzicanţii din Bremen", am explicat cuvintele noi, am colorat pătrăţica din dreptul imaginii ce se potrivea cu textul audiat, apoi am numerotat imaginile în ordinea în care s-au petrecut întâmplările din poveste. Am citit individual proverbul dat, am discutat pe baza acestuia şi am stabilit legătura cu textul audiat anterior. Am trasat cu creionul peste liniile punctate scriind proverbul în manual. Am intuit imaginile date, am reperezentat grafic silabele fiecărui cuvânt prin liniuţe orizontale. Am recunoscut poveştile după imaginile date şi am povestit secvenţele ilustrate în acele imagini. Ne-am imaginat un posibil dialog între personajele imaginii de la exrciţiul 3 folosind formulele de salut, permisiune şi solicitare învăţate. În finalul lecţiei am jucat un joc numit "Scrie ce auzi" în care un elev scria pe tastatura laptopului un cuvânt propus de un alt coleg din clasă. 



La DP am spus colegului / colegei din dreapta sau stânga noastră trei lucruri frumoase despre noi, apoi trei lucruri frumoase despre el / ea. Am desenat un obiect  / fiinţă care să ne reprezinte şi unul / una care să reprezinte pe un coleg / colegă din clasă. Ne-am desenat în centrul imaginii la exerciţiul 2, apoi în jurul nostru am desenat persoanele, animalele şi obiectele preferate de noi.

La MM am învăţat cântecul "Muzicanţii din Bremen" pe care l-am cântat în cor, cu acompaniament melodico-vizual prin vizionarea unui videoclip. În finalul lecţiei am desenat pe caietul cu foaie velină secvenţa în care cele patru animale s-au suit unul în spinarea celuilalt pentru a forma în inchipuirea hoţilor un monstru fioros.


Muzicanţii din Bremen

I. Un măgăruş şi un câine.
   Un cocoş şi-un pisoiaş
   Au căzut la-nvoială
   Şi-au plecat spre oraş.

II. Aceste patru-animale
    Cu talente vocale
    Şi idei muzicale
    Au plecat spre oraş.

R. Dar oare cât mai e
    Până s-ajungem în Bremen?
    Spre seară vom găsi oare
    Culcuş şi ceva de mâncare? - BIS

III. Un măgăruş şi un câine.
     Un cocoş şi-un pisoiaş
     Au căzut la-nvoială
     Şi-au plecat spre oraş.

IV. Aceste patru-animale
     Cu talente vocale
     Şi idei muzicale
     Au plecat spre oraş.

V. Aceste patru-animale
    Cu talente vocale
    Şi idei muzicale
    Au plecat spre oraş.

VI. Sunt muzicanţi, sunt vestiţi
      Şi iată ce fericiţi
      Sunt acum bunii prieteni
      Ce-au plecat spre oraş.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search