marți, 16 iunie 2015

Săptămâna 34 - Hai să ne distrăm! (a II-a oră)

Azi la CLR am scris prin autodictare cuvinte ce reprezentau diferite obiecte, nume de persoane sau culori. Am citit fiecare în parte cuvintele scrise. Am despărţit apoi în silabe unele cuvinte şi le-am folosit în enunţuri orale.

La MEM am rezolvat cerinţele unei fişe de lucru ce presupunea scrierea în ordine crescătoare a numerelor de la 0 la 31 pe liniatură de matematică, scrierea numerelor de la 0 la 20 cu soţ şi fără soţ pe liniatură de matematică, scrierea vecinilor unor numere date, scrierea în ordine crescătoare şi descrescătoare a unor numere date, rezolvarea de adunări şi scăderi, alegerea rezultatului corect al unor adunări şi scăderi date, ordonarea unor dreptunghiuri în ordine crescătoare după lungime şi numărarea figurilor geometrice dintr-o imagine şi completarea unui tabel cu datele potrivite. La scrierea pe liniatură de matematică am reţinut faptul că se scrie o cifră într-o căsuţă, iar următoarea căsuţă se lasă liberă şi că după ce un rând a fost terminat se lasă liber următorul rând şi se scrie pe cel ce urmează.



La AVAP am desenat pe pietre late diferite modele înţelegând faptul că se poate face artă din orice, chiar şi colorând nişte pietre obişnuite.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search