marți, 26 mai 2015

Săptămâna 31 - Muzica şi natura / Vara (a II-a oră)

Sunetul ş. Literele ş şi Ş Exerciţii joc de dicţie, cântece, numărători ritmate.

Azi la CLR am repetat după citirea model diferite jocuri de dicţie, cântece şi numărători ritmate pronunţându-le clar şi corect. Am încercuit cuvintele care conţineau literele "ş" şi "Ş". Am citit cuvintele ce reprezentau sunete scoase de diferite animale, am trasat cu creionul peste liniile punctate scriind aceste cuvinte, apoi am unit prin săgeţi sunetul cu animalul potrivit. Am citit cuvintele propuse în manual ("şarpe", "Saşa", "cosaş", "şapte", "Bucureşti", "duş", "şoim", "caş", "Şandru"), am explicat cuvintele necunoscute, apoi am trasat cu creionul peste liniile punctate scriind aceste cuvinte.

Vara - primăvara (fenomene, flori şi insecte). Exerciţii şi probleme în concentrul 0 - 31.

La MEM am discutat despre fenomenele ce se produc primăvara şi vara, despre florile şi insectele specifice acestor două anotimpuri. Am rezolvat problemele ilustrate propuse în manual scriind rezolvarea şi răspunsul corect în spaţiile potrivite. Am sesizat diferenţa dintre problemele ce se rezolvă prin adunare şi cele ce se rezolvă prin scădere.
În vederea recapitulării cunoştinţelor acumulate până în acest moment am rezolvat pe caietul cu foaie velină exerciţii şi probleme în concentrul 0 - 31 ce au constat în: completarea unor spaţii libere din şirul numerelor cu numerele lipsă, scrierea vecinilor unor numere date, încercuirea celui mai mare număr din perechile date, desenarea unor linii orizontale, verticale şi oblice, repetarea ordinii logice a anotimpurilor, rezolvarea unei probleme de adunare repetată ajutându-ne de desene sugestive (Într-o grădină erau trei meri. În fiecare au apărut câte 5 mere. Câte mere sunt în total? Adunăm cele 5 mere din primul pom cu cele 5 din al doilea pom şi cu cele 5 din al treilea pom, apoi numărăm toate merele din cei trei pomi pentru a afla totalul cerut de problemă), rezolvarea unei probleme de scădere repetată ajutându-ne de desene sugestive (Radu a cules 7 flori. El a oferit 3 flori prietenei sale, Ana şi 3 flori celeilalte prietene; Maria. Cu câte flori a rămas? Scădem din total cele 3 flori oferite Anei, apoi scădem cele 3 flori oferite Mariei obţinând rezultatul 1), rezolvarea unei probleme în care trebuia să formăm în moduri dferite suma de 15 lei dintr-o bancnotă de 10 lei, 2 de 5 lei şi 5 de 1 leu.

La AVAP am pictat compoziţii plastice libere alegându-ne fiecare atât tema, culorile, cât şi tehnicile de lucru.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search