vineri, 29 mai 2015

Săptămâna 31 - Muzica şi natura / Vara (a V-a oră)

Azi la CLR am repetat sunetele "ş" şi "k" şi literele "ş", "Ş", "k", "K" învăţate în această săptămână. Pentru aceasta, mai întâi, am descifrat individual fiecare cuvânt din versurile poeziei literei "Ş": "Şapte şoricei şoptesc, / Multe şoapte şuşotesc. / Şarpele se furişează, / Şi-o şopârlă-l spionează.", mutând degetul de la un cuvânt la altul. Am citit în cor de mai multe ori versurile poeziei urmărind cu degetul fiecare cuvânt citit. Am încercuit cu roşu literele "ş" şi cu albastru literele "Ş" întâlnite în versurile poeziei şi în cuvintele asociate imaginilor propuse în caietul "Alfabetul ştrengărel". Am colorat bulina corespunzătoare literei "ş" din denumirea unor imagini şi am trasat conturul literelor "ş" şi "Ş" în caietul "Alfabetul ştrengărel" şi în cel de semne grafice. Mai apoi am descifrat individual fiecare cuvânt din versurile poeziei literei "K": "Karla face iar karate, / În costum kaki se bate. / Kilometri-a alergat, / Şi mult kiwi a mâncat." Am citit în cor de mai multe ori versurile poeziei urmărind cu degetul fiecare cuvânt citit. Am încercuit cu roşu literele "k" şi cu albastru literele "K" întâlnite în versurile poeziei şi în cuvintele asociate imaginilor propuse în caietul "Alfabetul ştrengărel". Am colorat bulina corespunzătoare literei "k" din denumirea unor imagini şi am trasat conturul literelor "k" şi "K" în caietul "Alfabetul ştrengărel" şi în cel de semne grafice. Am colorat cu maro literele "ş" şi "Ş" model şi cum am dorit literele "k" şi "K" model. Literele cu chip le-am colorat cu ce culori ne-a plăcut.

La MEM am unit în ordine crescătoare cifrele şi numerele date obţinând un delfin. Am observat apoi cele 6 imagini cu păuni şi am scris un "X" în căsuţele corespunzătoare celor doi păuni identici. Am discutat despre diferenţele dintre imagini sesizând ce au în plus unii păuni sau ce au în minus alţii faţă de cei doi care erau identici. Am scris vecinii cifrei ce corespundea numărului de păuni, apoi am desenat atâtea cercuri câţi păuni erau (6). Am analizat în finalul lecţiei perechile de imagini din manual şi am încercuit diferenţele.

La MM am învăţat a doua parte din cântecul "Fuga jucăriilor" urmând ca ultima parte să o învăţăm data viitoare. Am urmărit un material video, apoi am cântat cântecul în cor şi pe echipe. În final am desenat scenele celei de-a doua părţi a cântecului învăţat.


Fuga jucăriilor

I. Am avut o pisicuţă
   Mititică şi drăguţă,
   Nu ştiu unde a plecat
  Şi sunt foarte supărat.

II. Ea a fost un pic cam rea,
    A spart ceaşca de cafea
    Eu am pedepsit-o, hoaţa,
    Şi i-am smuls toată mustaţa.

R: Ce să mă fac eu, copii?
    Singur fără jucării?
    Pisicuţa a plecat
    Dar eu sunt cel vinovat.  
    Ce să mă fac eu, copii?
    Singur fără jucării?
    Ceşcuţa am spart-o eu
    Am minţit şi asta-i rău. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search