joi, 28 mai 2015

Săptămâna 31 - Muzica şi natura / Vara (a IV-a oră)

Sunetul k. Literele k şi K. Transcrierea prin "fotografiere vizuală" a unor cuvinte.

Azi la CLR am copiat anunţul de pe biletul din manual prin "fotografiere vizuală" după ce în prealabil l-am citit. Am încercuit pe afiş litera "K". Am citit cuvintele propuse în manual, le-am format pe alfabetar, le-am scris pe caietul cu foaie velină sub forma unei liste, apoi am trasat cu creionul peste liniile punctate scriind cuvintele şi în manual.


La MEM (2 ore) am rezolvat cerinţele unui test final din materia clasei pregătitoare.

La AVAP am vizionat 6 episoade din desenele animate educative: "Nouki şi prietenii săi", apoi am discutat pe baza acestora, reţinând din fiecare esenţialul. După vizionarea episodului din care am aflat ce este umbra, am observat practic cum se formează aceasta. Am pus palma în faţa luminii de la telefon şi am sesizat că s-a format în spatele ei o umbră de aceeaşi formă.

De ce avem nevoie de odihnă?


Despre culori


Cum se transformă omida în fluture?


Ce este umbra?


Despre ploaie


Ce este curcubeul?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search