vineri, 12 decembrie 2014

Săptămâna 12 - Tradiţii şi obiceiuri de iarnă (a V-a oră)

Azi la CLR am exersat noduleţul pe caietul de scriere a semnelor grafice încadrându-ne în spaţiul rândului dat.

La MEM am vorbit despre obiceiul sorcovei, despre cum arată o sorcovă, din ce este confecţionată şi cum se foloseşte. 


Am ascultat un cor cântând "Sorcova" şi am analizat versurile şi mesajul acesteia. Am reactualizat noţiunile de înalt / scund. 



Am numărat florile din sorcova celui mai scund copil din imaginea din manual şi am scris cifra corespunzătoare în căsuţa de dedesubtul imaginii. Am scris numerele naturale în ordine crescătoare, apoi descrescătoare. Am desenat atâtea obiecte cât indica cifra din dreptul fiecărei mulţimi date. În finalul lecţiei am completat o fişă-test pentru a ne verifica cunoştinţele acumulate în acest capitol "Numeraţia  0 - 10". Fişa a constat în desenarea atâtor elemente cât indica cifra dată, sau scrierea cifrei corespunzătoare unui anumit număr de obiecte deja desenate, unirea unor grupe de obiecte cu cifra corespunzătoare după ce în prealabil au fost numărate, completarea unor căsuţe cu vecinii numerelor date şi încercuirea numărului mai mare din diferite perechi de numere.



La MM, în vederea pregătirii Serbării de Crăciun, am repetat cântecele învăţate pe care le-am cântat în cor, cu acompaniament muzical şi ritmic utilizând de asemenea mişcări specifice de dans.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search