vineri, 19 decembrie 2014

Săptămâna 13 - Jocuri şi jucării (a V-a oră)

Azi la CLR am colorat bulina corespunzătoare sunetului "a" din denumirea fiecărei imagini date, apoi am conturat literele "a" şi "A" şi am colorat literele cu chip. Am conturat în caietul de semne grafice rândul de litere "a" şi "A", iar în finalul lecţiei am folosit literele învăţate pentru a realiza cu ajutorul lor diverse desene. Astfel am realizat un leagăn ce avea ca suport doi de "A", un zmeu făcut din doi de "A", din litera "a" am desenat o trambulină cu un bazin de apă la bază, iar din combinaţia celor două litere am realizat diferite personaje sau desene care mai de care mai ingenioase.

La MEM am vorbit despre modalităţile în care ne place să ne jucăm, apoi am observat imaginile din manual şi intuindu-le am rezolvat scăderile propuse. Astfel am sesizat că din cele 5 păpuşi 4 erau întregi, iar una era stricată, din cele 8 maşinuţe 7 erau întregi, iar una era stricată şi din cele 4 mingi 3 erau întregi, iar una era spartă. Folosind numărătoarea, scara numerică sau rezolvând scăderile direct din cap am găsit numerele ascunse sub cercuri astfel încât rezultatele să fie corecte. În finalul orei am participat la un concurs în care o jumătate de clasă a fost echipa steluţelor, iar cealaltă jumătate echipa florilor. Cu toţii ne-am întrecut în a rezolva cât mai repede scăderi cu o unitate.

La MM în vederea pregătirii Serbării de Crăciun am repetat cântecele învăţate pe care le-am cântat în cor cu acompaniament muzical şi ritmic şi cu mişcări specifice de dans.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search