marți, 16 decembrie 2014

Săptămâna 13 - Jocuri şi jucării (a II-a oră)

Azi la CLR am colorat imaginile ce reprezentau jucării a căror denumire conţinea sunetul "a". Am analizat apoi cele patru imagini din manual în care erau înfăţişate diferite jocuri şi am identificat-o pe cea în care fetiţa se juca cu păpuşa. I-am dat păpuşii nume care începeau cu sunetul "a", apoi am povestit cum se poate juca fetiţa cu păpuşa respectivă. Am numerotat imaginile conform legendei date: 1. jocul cu maşinuţa, 2. sărituri cu coarda, 3. şotron, 4. jocul cu păpuşa. Am ascultat poezia literei "A": "Aricioaica are-aici / Cinci arici cu ace mici. / Albunuţele din stup / Ace au pe ele-n trup." şi am încercat să o reţinem. Am încercuit cu roşu litera "a" şi cu albastru litera "A" din versurile poeziei şi din cuvintele ce denumeau imaginile date în caietul alfabetului. Am colorat literele "a" şi "A" cu albastru conform cerinţei, apoi am lipit lână în interiorul acestora respectând forma.


În finalul orei am rezolvat o fişă în care am colorat cum am dorit literele "a" şi "A", apoi am încercuit cu roşu litera "a" şi cu albastru litera "A" din trei rânduri de litere date. Am colorat imaginile a căror denumire începea cu "a", am desenat în casetele de sub imagini atâtea liniuţe orizontale câte silabe avea fiecare cuvânt. Am desenat apoi câte un cerculeţ pentru fiecare sunet şi am colorat cerculeţul corespunzător sunetului "a" cu roşu.



La MEM am numărat copiii care se jucau cu panglicile şi am observat că erau 4, apoi alăturând la cei 4 prieteni pe fetiţa Amalia am observat că în total erau 5 copii. Am scris cifra 5 în cerculeţul corespunzător. Am denumit jocurile care se pot desfăşura cu ajutorul popicelor, a mingilor de baschet, a mingilor de tenis, a rachetelor de tenis şi a mingilor de fotbal, apoi am ales rezultatul corect al unor adunări încercuindu-l. Am rezolvat frontal probleme sub forma unor poezii  ilustrate pentru consolidarea adunării cu 1.


La AVAP am colorat o imagine cu Moş Crăciun conform unui model, am decupat-o după contur, am lipit-o apoi pe o coală albă îndoită pentru a realiza o felicitare. În final am decorat felicitarea cu desene corespunzătoare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search