joi, 18 decembrie 2014

Săptămâna 13 - Jocuri şi jucării (a IV-a oră)

Azi la CLR am discutat despre basmul "Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici" şi l-am povestit ajutaţi fiind de ilustraţiile din manual şi de planşe didactice.


Am observat că numele personajului principal începea cu sunetul "a". Am marcat cu "X" enunţurile, dar şi imaginile care erau adevărate conform textului poveştii. Am subliniat literele "A" şi "a" din cele patru enunţuri date. În finalul orei am rezolvat o fişă de lucru ce a constat în reprezentarea grafică a silabelor unor cuvinte ilustrate în imagini prin liniuţe orizontale, încercuirea literei "A" şi a literei "a" din nişte cuvinte organizate pe coloane, intuirea unor cuvinte despărţite în silabe care conţineau litera "a" şi alte litere necunoscute de noi ce au fost reprezentate prin buline şi unirea lor cu imaginea corespunzătoare, colorarea literelor învăţate şi scrierea literelor învăţate după un model dat.



La MEM am exersat oral adunări cu 1, iar pentru fixarea cunoştinţelor am rezolvat o fişă de lucru ce presupunea efectuarea unor adunări cu 1 din nişte probleme ilustrate şi rezolvarea unor adunări folosind numărătoarea sau degetele, orientându-ne în acelaşi timp în pagina cu liniatură de matematică.



La DP am analizat imaginile date în manual şi am notat un "X" în dreptul acelora care reprezentau activităţi pe care le desfăşurăm şi noi sau activităţi pe care le preferăm. Ne-am comparat opţiunile şi discutându-le am descoperit puncte pe care le avem în comun, dar şi faptul că avem şi  puncte de vedere diferite.

La AVAP am colorat imaginea puzzle cu culorile indicate în legendă, am decupat părţile componente şi le-am asamblat prin lipire în spaţiile corespunzătoare pentru a reconstrui imaginea iniţială a puzzle-ului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search