marți, 10 februarie 2015

Săptămâna 18 - Evaluare iniţială (a II-a oră)

Azi la CLR am repetat noţiunile de "sunet / literă", "silabă", "cuvânt", "propoziţie". Am rezolvat o fişă de lucru ce presupunea ascultarea şi vizualizarea unor propoziţii şi scrierea numărului de cuvinte, denumirea unor imagini şi despărţirea cuvintelor în silabe urmată de trasarea a tot atâtea liniuţe orizontale albastre, încercuirea imaginilor a căror denumire conţinea sunetul "a" şi trasarea sub acestea de linii orizontale pentru silabe şi de cerculeţe pentru sunete / litere.



La MEM am intuit imaginile din manual şi am identificat anotimpurile orientându-ne după elementele distinctive ale acestora. Am denumit şi numărat elementele repetitive din fiecare imagine şi am scris cifra corespunzătoare în spaţiul prevăzut. Am rezolvat apoi o fişă de lucru ce presupunea unirea prin linii drepte a numerelor de la 0 la 10 în ordine crescătoare pentru a obţine o steluţă şi completarea numerelor lipsă din şiruri organizate pe coloane.



 La AVAP am realizat din plastilină după model două personaje: băiat şi fetiţă utilizând tehnicile specifice de lucru cu acest material.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search