vineri, 13 februarie 2015

Săptămâna 18 - Evaluare iniţială (a V-a oră)

 Identificarea sunetelor şi literelor. Realizarea corespondenţei.

Azi la CLR am denumit imaginile propuse în manual şi am recunoscut literele date, apoi am unit litera cu obiectul ce începea cu respectivul sunet. Pentru a consolida literele învăţate am participat la un concurs între cele două rânduri (echipe: steluţe vs. inimioare) ccare s-a desfăşurat astfel: un elev de la o echipă numea un alt coleg  de la echipa adversă şi îi spunea ce literă învăţată să scrie pe tablă. Se urmărea corectitudinea literei şi dacă aceasta a fost scrisă corect, respectiva echipă primea un punct, apoi rolurile se schimbau. În finalul lecţiei am desfăşurat un joc în cadrul căruia un elev scria pe tablă un cuvânt format din literele învăţate, iar ceilalţi colegi citeau cuvântul cât mai repede.

Compunerea şi rezolvarea de probleme

La MEM am intuit imaginile din manual şi pe baza acestora am compus şi rezolvat probleme de adunare şi scădere. Am repetat apoi scăderea şi am rezolvat pe caietul cu foaie velină patru scăderi pe care le-am copiat de pe tablă şi le-am organizat într-o coloană. În finalul lecţiei am compus şi desenat probleme de adunare sau scădere utilitzând numerele învăţate. Am rezolvat problemele compuse şi am verbalizat atât conţinutul problemei, cât şi rezolvarea acesteia.

La MM am învăţat cântecul "Şade raţa pe butoi" pe care l-am cântat în cor cu acompaniament ritmic şi melodic (vizionarea / audierea unui videoclip ce includea şi versurile cântecului). Cu ocazia învăţării acestui cântec am repetat şi  numărarea din 2 în 2 cu numere pare şi impare, precum şi regulile de igienă ce trebuie respectate pentru a ne păstra sănătatea (spălatul pe mâini înainte de masă) sau obiceiurile alimentare menite să ajute organismul copiilor să se dezvolte armonios.


Şade raţa pe butoi

Şade raţa pe butoi
Numărând din doi în doi
1, 3, 5, 7, 9
Dimineaţa mâncăm ouă
Ca să creştem mari.
Ca să creştem mari.

Şade raţa pe butoi
Numărând din doi în doi
2, 4, 6, 8
Cozonacul este copt
Dar ca să-l mâncăm
Pe mâini ne spălăm.

Şade raţa pe butoi
Măcăind cu drag la noi
Mac, mac, mac şi iaraşi mac
Pe copii îi văd ce fac
Iar noi învăţăm
Cum să ne purtăm.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search