luni, 9 februarie 2015

Săptămâna 18 - Evaluare iniţială (prima oră)

Azi la CLR am recapitulat poziţia sunetelor în cadrul unor cuvinte. Am rezolvat mai întâi o fişă de lucru ce presupunea găsirea intrusului adică cuvântul ce începea cu un alt sunet decât celelalte cuvinte reprezentate în imagini.


Am repetat apoi vocalele (a, e, i, o, u), pe care le-am căutat în cadrul cuvintelor reprezentate cu ajutorul bulinelor. Am denumit astfel cuvântul reprezentat în imagine, l-am despărţit în silabe, am rostit cuvântul pe litere şi am găsit în acest mod sunetul căutat colorând bulina corespunzătoare acestuia.

La MEM am repetat numeraţia 0-10 şi compararea numerelor. Am intuit imaginea din manual şi tabelul alăturat acesteia. Am recapitulat părţile componente ale unui tabel: rând şi coloană şi am aplicat aceste cunoştinţe pe tabelul dat care avea două rânduri şi cinci coloane. Am numărat elementele din imagine şi le-am trecut numărul corespunzător în căsuţa potrivită din tabel. Am colorat căsuţa celui mai mare număr şi am încercuit numărul cel mai mic din tabel. Am numărat în cor crescător de la 0 la 10, apoi descrescător de la 10 la 0. Am numărat din 2 în 2 începând cu 0 crescător şi descrescător, apoi începând cu 1 tot crescător şi descrescător. Am învăţat numărarea din 5 în 5 reţinând faptul că la acest tip de numărare numerele trebuie să se termine cu 0 şi cu 5 (0, 5, 10 crescător şi 10, 5, 0 descrescător). Am rezolvat rapid exerciţii orale de tipul: "Ce număr se află între 3 şi 5?" sau "Ce numere se află între 1 şi 6?"). Am rezolvat apoi cerinţele unei fişe de lucru ce presupunea numărarea elementelor unor mulţimi şi alegerea cifrei corespunzătoare dintr-un şir de numere şi colorarea după legendă a unui păun, respectând culorile indicate şi corespondenţa acestora cu numerele de pe cutiile de vopsea.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search