miercuri, 11 februarie 2015

Săptămâna 18 - Evaluare iniţială (a III-a oră)

Formularea de enunţuri. Sunetul. Silaba. Cuvântul

Azi la CLR am intuit imaginile din manual, am formulat enunţuri despre fiecare imagine în parte, apoi am reprezentat grafic aceste propoziţii după modelul dat (propoziţiile şi silabele prin linii orizontale, iar sunetele prin buline negre)

La DP ne-am reamintit regulile ce trebuie urmate în şcoală discutând pe baza regulilor clasei noastre. Am desenat apoi harta regulior.


La MM am învăţat cântecul "Masă bună", am explicat cuvintele noi pentru a înţelege mai bine conţinutul cântecului, apoi am cântat cântecul în cor şi în dialog cu acompaniament ritmic. Am desenat în finalul lecţiei pe caietul cu foaie velină o imagine ce era în concordanţă cu cântecul învăţat.


Masă bună

La ospeţe ursul cere, ursul cere,ursul cere
La ospeţe ursul cere, ursul cere,ursul cere
Numai faguri plini de miere, numai faguri plini de miere.

Iepuraşul vrea lăptuci, vrea lăptuci, vrea lăptuci
Iepuraşul vrea lăptuci, vrea lăptuci, vrea lăptuci
Cât de multe să-i aduci, cât de multe să-i aduci.

Veveriţa vrea alune, vrea alune,vrea alune
Veveriţa vrea alune, vrea alune, vrea alune
Capra iarbă din pădure, capra iarbă din pădure.

Căţeluşul vrea un os, vrea un os vrea un os
Căţeluşul vrea un os, vrea un os, vrea un os
Plin de carne şi gustos, plin de carne şi gustos.

Iar copiii vor îndată, vor îndată,vor îndată
Iar copiii vor îndată, vor îndată, vor îndată
Prăjituri şi ciocolată, prăjituri şi ciocolată.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search