vineri, 30 ianuarie 2015

Săptămâna 17 - Evaluare sumativă (a V-a oră)

Azi la CLR, împărţiţi în echipe de câte 5 sau 6  copii, am rezolvat câte un puzzle cu personaje din poveşti. Pentru realizarea acestora am folosit fie tehnica de a lucra toţi la puzzle în acelaşi timp, fie fiecare dintre noi am rezolvat câte o parte din puzzle, iar apoi le-am unit pentru a crea imaginea finală. Din păcate, în cazul unora dintre noi, puzzle-ul nu a putut fi completat 100% deoarece avea câteva piese lipsă. Important este însă faptul că am reuşit să rezolvăm puzzle-urile propuse în timpul alocat şi că am lucrat frumos şi eficient în echipă.


În finalul lecţiei am vizionat pe laptop CD-ul "Alfabetul din poveşti" de la editura Edu urmărind poveştile literelor învăţate pentru a ne fixa cunoştinţele despre acestea.


La MEM am scris "X" în căsuţa din dreptul copacului care îşi păstrează frunzele verzi în toate anotimpurile, am colorat copacii aşa cum sunt în anotimpul toamna şi am sesizat faptul că arborele obişnuit are frunzişul colorat în culorile toamnei (roşcat, portocaliu, galben, maro), pe când bradul şi în anotimpul toamna are frunzele verzi. Am scris un "+" lângă copacul mai înalt, apoi am compus o problemă (de adunare) după imaginea dată şi am rezolvat-o. Am desenat atâtea elemente îm mulţimi câte arăta numărul de sub acestea, apoi am compus o problemă (de scădere) după imaginea dată şi am rezolvat-o.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search