joi, 8 ianuarie 2015

Săptămâna 14 - Cu ce circulăm? ( a IV-a oră)

Azi la CLR am ascultat şi discutat pe baza unui fragment din lectura "Fram ursul polar" de Cezar Petrescu. Am povestit apoi partea care ne-a plăcut cel mai mult.


Am trasat o linie de la imaginile date la litera ce corespundea sunetului cu care începea cuvântul ce denumea imaginea. Am colorat bulina corespunzătoare sunetului "i" din cuvintele date, apoi am conturat peste modelul dat literele "i" şi "I" în caietul "Alfabetul ştrengărel" şi în manual. În manual am colorat de asemenea literele învăţate având grijă să nu depăşim conturul acestora. Folosind individual alfabetarul am format pe acesta după dictare diferite silabe şi cuvinte: "mi", "ai", "ia", "mai", Mia", "Ami", "mami".


 După acest exerciţiu practic de formare a silabelor şi cuvintelor date utilizând literele învăţate am citit cuvintele din manual literă cu literă, apoi le-am unit în silabe, apoi silabele le-am rostit repede şi legate pentru a citi cuvântul în întregime. Am trasat după model cuvintele citite: "MIA", "AMI", "am", "ai", "IA", MAIA", "mai", "ia". În finalul lecţiei am scris după dictare câteva silabe şi cuvinte.


La MEM am discutat despre mijloacele de transport aerian. Am precizat de asemenea locul unde aterizează avioanele, am numărat aparatele de zbor din imagine şi am scris în cerculeţul corespunzător un număr mai mare cu 1 decât numărul mijloacelor de transport aerian numărate anterior. Am ales prin încercuire, urmărind imaginile suport, rezultatul corect al scăderilor propuse. Am realizat apoi corespondenţa între componentele date şi imaginile propuse. În final am rezolvat o fişă de lucru ce presupunea alegerea răspunsului corect al unor scăderi pe baza imaginilor ajutătoare, rezolvarea scăderilor propuse utilizând numărătoarea, degetele, diferite obiecte sau scara numerică, apoi colorarea căsuţelor cu operaţiile date conform unei legende şi rezolvarea unei probleme ilustrate prin scrierea operaţiei corespunzătoare în căsuţe.



La DP am ascultat un text numit "Harababura din baie" din care am învăţat că pentru a reuşi să folosim corect şi eficient obiectele de igienă personală trebuie ca acestea să fie ţinute în ordine.

La AVAP am realizat prin tehnica origami un avion din hârtie, pe care după ce l-am decorat, l-am lansat pentru a vedea dacă poate plana.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search