miercuri, 28 ianuarie 2015

Săptămâna 17 - Evaluare sumativă ( a III-a oră)

Azi la CLR am repetat forma literelor învăţate şi le-am scris pe tablă pe fiecare respectând şi ordinea de scriere a elementelor grafice componente. Am denumit imaginile date, apoi am încercuit literele "a" şi "A". Am observat că cuvântul "acadea" are sunetul "a" atât în poziţie iniţială, interioară, cât şi finală. Am încercuit literele "i" şi "I" din mai multe litere împrăştiate şi am colorat cu roşu literele "m" şi "M", cu galben literele "r" şi "R", cu albastru literele "o" şi "O" şi cu verde literele "s" şi "S". Am încercuit imaginile a căror denumire se termina cu silaba "să". În finalul lecţiei am jucat un joc în care trebuia să găsim cuvinte care începeau sau se terminau cu diferite silabe date. 

La DP am desenat chipul nostru într-o inimioară din mijloc, apoi am desenat în alte 6 inimioare chipurile a şase persoane cu care comunicăm cel mai bine. Am prezentat, pe rând, persoanele alese, dar şi motivul pentru care le-am selectat. În general persoanele preferate au fost membri ai familiei sau colegi de şcoală / prieteni de aceeaşi vârstă. Am discutat apoi despre situaţia prezentată în manual în care un băiat aflat în vacanţă la munte şi-a uitat acasă obiectele de igienă personală. Am încercuit obiectele pe care i le-am putea împrumuta şi am vorbit despre ce ar putea el să facă în această situaţie.

La MM am învăţat cântecul "Dogarul", după ce am înţeles textul discutând despre meseria de dogar şi despre modul de realizare a unui butoi. 


I.  Noi suntem acum aici,
    Cioc, boc, patru ucenici
    Cu dogarul pe-ntrecute
    Facem toţi un cerc la bute.

R. Cioca boc, cioca boc,
    Cioca, cioca, cioca boc - BIS

II.  Tăiem scândura rotund,
     Cioc, boc facem buţii fund,
     Aşezăm doagele toate
     Şi le punem cercuri late.

R. Cioca boc, cioca boc,
    Cioca, cioca, cioca boc - BIS

În finalul lecţiei am colorat după model un butoi.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search