joi, 29 ianuarie 2015

Săptămâna 17 - Evaluare sumativa (a IV-a oră)

Azi la CLR am decorat fluturele şi cele două vaze cu toate semnele grafice şi literele învăţate. Am colorat de asemenea obiectele pentru a le da un aspect mai plăcut.

La MEM am recapitulat ordonarea numerelor 0 - 10, vecinii numerelor, compararea numerelor, numărarea din 2 în 2 şi din 3 în 3. Astfel am colorat cu roşu tastele vecine celei pe care era scrisă cifra 5 de pe imaginea unui telefon mobil, am colorat cu albastru cel mai mare număr, cu galben pe cel mai mic şi cei care am ştiut am tastat numărul de telefon al mamei, tatălui sau al nostru. Am trasat apoi săriturile broscuţei numărând pietricelele din 2 în 2 întâi cu numere pare, apoi cu numere impare. Am numărat în continuarea cifrelor date crescător şi descrescător completând şirurile. Am scris numerele care lipseau numărând mai întâi din 2 în 2 şi mai apoi din 3 în 3. În finalul lecţiei am jucat un joc frontal pe tablă care consta în scrierea amestecată a numerelor de la 1 la 10 şi trasarea de linii de la un număr la altul în ordine crescătoare începând de la 1 fără a trece peste liniile trasate anterior. În cazul în care se trece peste o linie se numeşte "pod", iar câştigătorul este acela care are cât mai puţine "poduri".


La DP am intuit imaginea din manual şi am discutat despre faptul că fetiţa realizează o felicitare pe care s-ar putea să i-o dea mamei, iar aceasta cu siguranţă îi va mulţumi şi îi va spune că este foarte frumoasă. Am vorbit apoi despre felul în care interacţionează cele două fetiţe din prima imagine (se ceartă pe o păpuşă) şi cele două din a doua imagine (împart jucăria şi se joacă împreună) şi am ajuns la concluzia că atunci când ne certăm pe o jucărie şi fiecare dintre noi o vrea pentru el s-ar putea să o stricăm şi niciunul dintre noi să nu se mai poată juca cu ea, în schimb dacă ne jucăm împreună totul este mai distractiv. Am scris un "X" lângă imaginea în care ar trebui să apară adresarea "Te rog!" Am discutat despre faptul că persoana care primeşte jucăria trebuie de asemenea să spună "Mulţumesc!" În finalul lecţiei am colorat imaginea cu fetiţa care realiza felicitarea.

La AVAP am realizat un colaj utilizând hârtie glasată şi folosind tehnicile de desenare a conturului, decupare după contur, lipire, asamblare şi decorare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search