vineri, 23 ianuarie 2015

Săptămâna 16 - Pe stradă (a V-a oră)

Azi la CLR am consolidat sunetele şi literele "o, O" şi "s, S" învăţate în această săptămână. Astfel am rezolvat mai întâi o fişă de lucru recapitulativă care presupunea încercuirea imaginilor a căror denumire începea cu sunetul "s", colorarea imaginilor a căror denumire începea cu sunetul "o", colorarea cu verde a pătrăţelelor ce conţineau litera "S" şi cu portocaliu pe cele ce conţineau litera "O", reprezentarea grafică a denumirii unor imagini prin linii orizontale (roşie pentru cuvânt, albastră pentru silabă) şi cerculeţe (verzi pentru litere), apoi marcarea sunetului "s" sau "o" prin colorarea cu galben a cerculeţului corespunzător, trasarea după model a literelor învăţate în această săptămână, conturarea unui semafor şi colorarea becurilor în culorile potrivite, găsirea literelor "S" şi "O" între alte litere şi colorarea acestora diferit.



Am conturat cu culori diferite peste modelul punctat rândul literei "o, O" şi pe cel al literei "s, S" în caietul de semne grafice. Am colorat apoi bulina corespunzătoare sunetului "o" din denumirea fiecărei imagini propuse în caietul "Alfabetul ştrengărel", am conturat peste modelul punctat literele "o" şi "O" şi am colorat literele "o" şi "O". Am colorat cu roz, conform cerinţei literele "s" şi "S" şi cu ce culori am dorit literele "s" şi "S" cu chip.

La MEM pentru a consolida scăderea cu 1 sau 2 unităţi am rezolvat frontal probleme ilustrate scriind rezolvarea şi rezultatul corect în căsuţele corespunzătoare.


Am rezolvat apoi cele trei probleme ilustrate din manual scriind rezolvarea şi răspunsul corect în căsuţele corespunzătoare. De asemenea am discutat despre situaţiile prezentate în cadrul problemelor în care copiii au respectat sau nu regulile de circulaţie şi despre cât de importantă este viaţa pe care trebuie să o protejăm fiind extrem de atenţi atunci când circulăm pe drumurile publice.

La MM am învăţat cântecul "Melcul" pentru a exersa emiterea sunetelor lungi şi scurte. Am cântat acest cântec în cor, pe echipe, în lanţ şi cu acompaniament ritmic.


"Melc, melc, codobelc,
Scoate coarne boureşti
Şi te du la baltă,
Şi bea apă caldă,
Şi te du la Dunăre,
Şi bea apă tulbure,
Şi te suie pe buştean,
Şi mănâncă leuştean."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search