marți, 20 ianuarie 2015

Săptămâna 16 - Pe stradă (a II-a oră)

Azi la CLR am purtat o discuţie despre semnele de circulaţie, forma acestora, culoarea de avertizare şi rolul lor în ghidarea maşinilor sau pietonilor în trafic. Am încercuit litera "O" în denumirea fiecărui indicator în parte, am colorat cu roşu casetele din dreptul imaginilor a căror denumire începea cu sunetul "o" şi cu verde pe celelalte. Am încercuit litera "o" în denumirea imaginilor date, apoi am despărţit în silabe cuvintele denumite de imagini şi am scris cifra corespunzătoare numărului de silabe în caseta potrivită. Am trasat o linie de la imaginile date la litera ce corespundea sunetului cu care începeau cuvintele. Am învăţat strofa literei "o" din caietul "Alfabetul ştrengărel", apoi am încercuit cu roşu litera "o" şi cu albastru litera "O" din versurile poeziei şi din cuvintele ce denumeau nişte imagini date. Am citit cu degetul sub fiecare literă în parte cuvintele propuse în manual, le-am format utilizând literele magnetice ale alfabetarului, apoi le-am scris trasând cu creionul peste modelul punctat: "oi", "om", "rom", "roi", "aroma", "ora". În completarea celor din manual am mai format pe alfabetar după dictare cuvântul "maro" şi numele "Omar".


În finalul lecţiei am colorat cu orange literele "o" şi "O" model din caietul "Alfabetul ştrengărel".

La MEM am continuat discuţia despre semnele de circulaţie stabilind că există unele semne care interzic, altele care permit şi altele care atenţionează. Am rezolvat problemele propuse în manual orientându-ne după imagini şi scriind în spaţiul corespunzător rezolvarea, dar şi răspunsul corect. După ce am rezolvat fiecare problemă ne-am verificat răspunsul utilizând un calculator solar. Pe afişajul acestuia am observat de asemenea modul diferit de scriere a cifrelor fără a fi folosite linii curbe.

La AVAP am analizat imaginea din manual ce înfăţişa o intersecţie, apoi am pictat cu culorile corespunzătoare imaginea propusă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search