miercuri, 21 ianuarie 2015

Săptămâna 16 - Pe stradă (a III-a oră)

Azi la CLR pentru a intui litera pe care o vom învăţa am jucat un joc ce presupunea vizionarea unor imagini pe nişte planşe demonstrative şi de fiecare dată când cuvântul ce denumea respectiva imagine avea sunetul "s" în componenţă băteam o dată din palme. Am dat apoi exemple de cuvinte care aveau sunetul "s" la început, la mijloc şi la sfârşit. Am colorat cu albastru căsuţa corespunzătoare imaginilor ce înfăţişau obiecte a căror denumire începea cu sunetul "s" şi cu verde căsuţa din dreptul celor ce se terminau cu sunetul "s". Am discutat despre propoziţia enunţiativă învăţată anterior şi am dat câteva exemple, apoi am învăţat propoziţia exclamativă care se termină cu semnul de punctuaţie "!" şi care se foloseşte atunci când ne mirăm de ceva, facem o urare sau dăm cuiva un îndemn. După ce am intuit imaginile din manual şi am stabilit ce reguli de circulaţie au fost încălcate de personajele în cauză am formulat propoziţii exclamative în legătură cu acestea. Am ascultat "Povestea literei S" pentru a înţelege mai bine originea formei acesteia şi am observat pe o planşă un drum de tip serpentină.




Am intuit literele "S" şi "s" precizând elementul grafic component şi sensul corect al desenării / scrierii acestuia. Am observat pe o fişă model diferite modalităţi de a scrie litera "S" folosind materiale neconvenţionale.


Am observat pe nişte fişe demonstrative modalitatea diferită de scriere a literelor "S" şi "s" în funcţie de tipul de scris ales.



Am colorat cu albastru litera "S" şi cu roşu litera "s" pe o fişă dată şi pe o foaie dintr-un ziar / revistă. Am încercuit litera "S" în denumirea cuvintelor înfăţişate în imaginile propuse în manual. Am trasat conturul şi am colorat literele pe care tocmai le-am învăţat, iar apoi am colorat pe o fişă un şerpişor asemănător celui din "Povestea literei S". 


La DP am vorbit despre obiectele de igienă personală recapitulând cunoştinţele deja acumulate. Am ales prin încercuire numai acele obiecte de igienă personală pe care le folosim zilnic. Am unit apoi obiectele de igienă personale date cu partea corpului corespunzătoare.

La MM am recapitulat cântecele învăţate pe care le-am cântat în cor, pe echipe, în lanţ, cu solist, cu acompaniament muzical şi ritmic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search