marți, 27 ianuarie 2015

Săptămâna 17 - Evaluare sumativă ( a II-a oră)

Azi la CLR am analizat imaginile din manual ce înfăţişau momente din poveştile cunoscute, am denumit poveştile ilustrate şi personajele principale / secundare şi am desprins învăţăturile din fiecare poveste în parte. În cazul unora dintre poveşti, pentru a ne reaminti conţinutul acestora, am povestit pe scurt acţiunea. 
În finalul lecţiei am rezolvat frontal 4 fişe-joc ce presupuneau găsirea drumului lui Făt Frumos către castel, încercuirea literelor învăţate în denumirea unor imagini, scrierea numărului de silabe şi al numărului de litere corespunzător fiecărui cuvânt în parte, rezolvarea unui labirint şi aprecierea ca adevărate sau false a unor enunţuri despre personaje din poveşti.


La MEM am completat mulţimile date în manual cu elementele lipsă pentru a obţine cifra de deasupra. Modalitatea de lucru a fost desenarea şi numărarea în acelaşi timp cu desenul, în continuare de la numărul de elemente dat până la numărul scris deasupra, apoi scrierea numărului de elemente completate în căsuţa corespunzătoare. Pentru consolidarea adunării şi scăderii cu 1 sau 2 unităţi am rezolvat o fişă de lucru ce presupunea adăugarea  în fiecare mulţime a câte doi ghiocei, apoi scrierea şi rezolvarea operaţiei prin care se afla numărul total de ghiocei din fiecare mulţime (cei daţi deja + cei doi desenaţi de noi), tăierea din fiecare mulţime a câte două albinuţe, apoi scrierea şi rezolvarea operaţiei prin care se afla numărul de albinuţe remase netăiate. (din totalul de albinuţe se scădeau cele două şi rămăneau cele netăiate), scrierea de adunări şi scăderi orientându-ne după imagini, tăierea unor puncte (în cazul operaţiei de scădere) sau adăugarea de puncte  (în cazul operaţiei de adunare) pentru rezolvarea unor adunări şi scăderi, colorarea copilului care a obţinut ca rezultate numai numere pare, desenarea cu doi ghiocei mai mulţi decât cei daţi şi adunarea acestora cu cei de pe fişă, desenarea cu doi ghiocei mai puţini decât cei daţi şi scăderea acestora din numărul celor de pe fişă şi compunerea de probleme după imagini, apoi scrierea rezolvării şi a răspunsului corect în spaţiul corespunzător.



La AVAP pentru a continua tematica poveştilor, fetele au colorat o fişă cu Albă ca Zăpada şi litera corespunzătoare iniţialei acestui personaj, iar băieţii au colorat o fişă cu Motanul încălţat şi litera corespunzătoare iniţialei numelui acestui personaj.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search