marți, 10 martie 2015

Săptămâna 22 - Medii de viaţă (a II-a oră)

Sunetul ă. Literele ă şi Ă. Punerea în corespondenţă a cuvintelor cu imagini.

Azi la CLR am intuit imaginile din manual discutând în general despre deşert. Am realizat corespondenţa între cuvintele scrise cu majuscule, cele scrise cu minuscule şi imaginile potrivite. Am citit cuvintele propuse în manual, le-am format pe alfabetar, le-am scris pe caietul cu foaie velină, apoi am trasat cu creionul peste cuvintele scrise cu linii punctate.


Deşertul - Alcătuirea şi rezolvarea de probleme după imagini date

La MEM am continuat discuţia despre deşert urmărind un material PPS. Am reţinut câteva plante şi animale ce trăiesc în deşert, dar şi înfăţişarea oamenilor.



Am intuit imaginile din manual şi pe baza acestora am compus şi rezolvat probleme scriind atât rezolvarea, cât şi răspunsul corect în căsuţele adecvate. În finalul orei am desenat pe caietul cu foaie velină compunând două probleme (una de adunare şi una de scădere), le-am rezolvat, iar mai apoi le-am prezentat în faţa clasei.

Pinguinul (pensulaţie - nonculori)

La AVAP am vorbit despre nonculori şi am reţinut că ele sunt alb şi negru. Din combinaţia acestor două nonculori rezultă griul. Dacă punem mai mult negru în această combinaţie va ieşi un gri mai închis, iar dacă punem mai mult alb va ieşi un gri mai deschis. Pentru exemplificare am urmărit câteva planşe model ce înfăţişau combinaţii de alb şi negru, dar şi animale ce au acest colorit.


Am observat imaginea din manual ce înfăţişa un pinguin, am discutat despre mediul său de viaţă şi am analizat cu atenţie modelul colorat deja. Astfel am sesizat că penele erau negre, burta era albă sau gri foarte deschis, iar ciocul şi picioarele erau gri mai închis. Urmărind modelul am pictat pinguinul dat respectând atât culorile, cât şi regulile lucrului cu acuarele.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search