marți, 24 martie 2015

Săptămâna 24 - Fantezie şi creaţie (a II-a oră)

Sunetul f. Literele f şi F. Scrierea de bileţele cu litere de tipar decupate.

Azi la CLR am ascultat povestea "Fluturaşul de argint" din care am aflat de ce fluturii au o viaţă scurtă şi am învăţat ce înseamnă o prietenie adevărată.



În continuarea lecţiei am desenat pe o foaie albă litere de tipar, le-a decupat sau le-am rupt după contur, apoi le-a lipit sub forma unui bilet.


Schimbarea formei corpurilor (rupere) - Schimbarea componentelor unei probleme fără ca tipul de probleme să se schimbe.

La MEM am conturat pe o foaie albă o floare pe care am rupt-o după contur şi am lipit-o pe o altă coală. Am colorat-o şi am decorat-o corespunzător.


Am discutat despre modul în care se schimbă forma unei hârtii prin ruperea ei. Am rezolvat problemele din manual scriind operaţiile şi răspunsurile adecvate în spaţiile date. Am compus şi rezolvat probleme asemănătoare cu cele propuse observând că într-o problemă, dacă se schimbă componentele acesteia fără ca numerele din cadrul ei să se modifice, rezolvarea şi răspunsul rămân neschimbate.

La AVAP am vizionat povestea "Ariciul şi iepurele de câmp" din care am învăţat că isteţimea poate suplini  anumite defecte fizice (picioarele strâmbe ale ariciului) ajutându-l pe cel în cauză să iasă învingător din nişte întreceri ce păreau imposibil de câştigat.


 Am realizat cei doi arici din poveste folosind o jumătate de măr în care am înfipt seminţe de floarea soarelui şi un cartof în care am înfipt scobitori.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu





pe blogul clasei pregătitoare B Bobocei din
Şcoala Gimnazială nr. 59

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Violation Search